Contact

Het adres van Burgerkracht Limburg is Mercator 1, 6135 KW Sittard. Ons kantoor ligt op 5 á 10 minuten loopafstand van Station Sittard.

Contactgegevens

bezoekadres: Mercator 1, Sittard
postadres: Postbus 5185, 6130 PD Sittard
telefoon: +31 (0)46 420 81 59
mail: info@burgerkrachtlimburg.nl

Routebeschrijving

  • Per auto vanuit richting Aachen/Heerlen/Antwerpen/Hasselt
    A76 richting Eindhoven/Antwerpen of E314 richting Aachen/Aken, afslag richting A2 Eindhoven, afslag Sittard/Urmond (afrit 48), richting Sittard via N294, witte borden ‘P+R’ van de Nederlandse Spoorwegen volgen, bij 7e stoplicht (vanaf autosnelweg) linksaf naar Kantorenpark en Geerweg, 1e weg links is Mercator.
  • Per auto vanuit richting Roermond/Eindhoven
    A2 richting Maastricht, afslag Sittard/Born (bij Nedcar) richting Sittard, op N297 richting Sittard, op de kruising linksaf richting Sittard, bij 3e stoplicht linksaf, naar Kantorenpark en Geerweg, 1e weg links is Mercator.
  • Per trein/bus
    Station NS, uitgang Limbrichterveld, linksaf de weg volgen langs spoor richting DSM-kantoor naar de Poststraat, daar linksaf, 1e weg rechts is Mercator.

 

Ter oriëntatie, ons kantoor bevindt zich schuin tegenover DSM.

Ben je geïnteresseerd in een van onze projecten? Of heb je andere vragen? Stuur ons dan een mailtje.

Contactformulier

* Verplichte informatie

In het kader van de nieuwe Europese privacywetgeving is Burgerkracht Limburg wettelijk verplicht om toestemming te vragen voor het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens. Wilt u weten hoe wij omgaan met de verzamelde gegevens en voor welke doeleinden ze worden gebruikt lees dan onze privacyverklaring

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Klachtenregeling

In onze klachtenregeling is vastgelegd hoe je een klacht over (de kwaliteit van) de dienstverlening, een product of dienst van Burgerkracht Limburg of een klacht tegen ongewenste omgangsvormen kunt indienen.

De regeling beschrijft ook hoe Burgerkracht Limburg klachten behandelt en binnen welke termijn dat gebeurt.

Klik hier voor de uitgebreide klachtenregeling van Burgerkracht Limburg.

Een klacht indienen

Het indienen van een klacht dient schriftelijk of digitaal te gebeuren. Stuur of mail de klacht naar:

 

Vermeld in je klacht:

  • je naam en adres;
  • de datum waarop je de klacht indient;
  • een beschrijving van de klacht;
  • de motieven, waarom de klacht volgens jou gegrond is;
  • je handtekening.

 

Ontvangstbevestiging

Na ontvangst van de klacht stuurt de klachtencommissie jou een ontvangstbevestiging met informatie over de wijze waarop de klacht wordt behandeld.

Lees meer: de klachtenprocedure in het kort (PDF).

 

Méér weten?

Mail je vraag naar klachten@burgerkrachtlimburg.nl

Klachtenreglement Onafhankelijke Cliëntondersteuning Wlz

We hopen dat je tevreden bent over de dienstverlening van de Onafhankelijke Cliëntondersteuner Langdurige zorg. Mocht dat niet zo zijn, richt je bij dan voorkeur eerst tot de betrokken medewerker. Als je daarna nog ontevreden bent, neem dan contact op met de manager van de betreffende medewerker. Houd je na tussenkomst van de manager of directeur onvrede, richt je dan schriftelijk tot de klachtencommissie.

Voor de dienstverlening van Onafhankelijke Cliëntondersteuning Langdurige zorg is Burgerkracht Limburg aangesloten bij de Klachtencommissie van Zorgbelang Nederland.
– E-mail: info@zorgbelang-nederland.nl
– Postadres: Klachtencommissie Zorgbelang Nederland, K.R. Poststraat 70-72, 8441 ER Heerenveen.

Klik hier voor het Klachtenreglement van Zorgbelang Nederland (PDF).

Actuele coronaregeling

Aangezien ontmoetingen in diverse vormen voor Burgerkracht belangrijk zijn om op een goede manier in verbinding te blijven met burgers, vrijwilligers en onze (samenwerkings-)partners blijven wij deze organiseren. Dat willen wij op een zo veilig mogelijke manier voor alle betrokkenen doen. Naar aanleiding van de persconferentie van de overheid op 2 november jl. heeft Burgerkracht Limburg de volgende richtlijnen opgesteld voor de komende tijd.

Wij spelen als volgt in op de actuele corona-situatie:

  • Waar mogelijk kiezen we voor digitale vormen van ontmoetingen, maar we bieden ook fysieke bijeenkomsten aan.
  • Die zijn uitsluitend toegankelijk voor personen die over een geldige coronabewijs beschikken.
  • Wij volgen daarbij de algemene landelijke lijn die het kabinet heeft uitgestippeld. De balans tussen enerzijds de persoonlijke keuzevrijheid en anderzijds bescherming tegen besmettingsrisico’s ligt in die lijn voor een belangrijk deel in de QR-check. Een positieve check biedt toegang tot tal van voorzieningen.
  • Wij hanteren deze regel voor ontmoetingen op ons kantoor en op andere locaties
  • Daarnaast volgen we de basisregels:
    • Blijf thuis als je gezondheidsklachten hebt die kunnen duiden op corona
    • Houd je aan de quarantaineregels als je besmet bent
    • Houd zoveel mogelijk afstand
    • Nies en hoest in je elleboog
    • Was/desinfecteer je handen regelmatig